dinsdag 31 december 2013

XXX-jes


En zo zijn we weer op de laatste dag van het jaar belandt. Ik ben altijd blij als de maand december voorbij is. Weer heerlijk uit kijken naar het voorjaar! 

Goede voornemens heb ik niet, wil net zo doorgaan als afgelopen jaar....lekker creatief bezig zijn met gezellige hobbymaatjes en vriendinnetjes! Hoe gelukkig kan een mens zijn met zoveel fijne mensen om je heen die elkaar steunen door dik en dun. Ik ben zo'n gelukkig mens ;)

Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en een geweldig, spetterend, creatief maar vooral een gelukkig 2014!!

Tot blogs!

13 opmerkingen:

Unknown zei

Hihi wat dat betreft zitten we op één lijn San, van mij mogen ze december overslaan.

Heb het afgelopen jaar weer genoten van jou en natuurlijk van al het moois wat je hebt gemaakt. Al die geweldige kaartjes die zonder uitzondering het stempel "Cute" krijgen. Ga zo door ;)

Wens je een fijne jaarwisseling en zie je weer in 2014!

Liefs, Miranda XXX

Mariken zei

Hey Sandra, wat een prachtexemplaar is dit! Een mooie afsluiting van dit jaar! Dank je wel voor je reacties op mijn kaartjes, vind dat altijd zo leuk! En hopelijk tot snel...in het nieuwe jaar. Jij en je gezin een hele fijne jaarwisseling en veel goeds voor 2014!
Mariken xx

Debby Kuster zei

wat een schatje
ook de kleurtje die je gebruikt hebt vind ik super

liefs Debby

Sientje zei

super hoe je je kaartjes met een ingekleurde stempelafdruk toch zo CAS weet te houden.

Cornelie zei

Wat een mooie kleuren combi! Prachtig kaartje en wat een leuke embossingfolder! Wat een heerlijk mens ben je toch, ben blij dat ik je heb leren kennen, en hopelijk hebben weer regelmatig dates, maar dat komt vast wel goed! Morgen is het januari, Joepie!!! ;-)

Inge Groot zei

Begrijp helemaal wat je voelt, klaar met de December maand en op naar de hyacintjes, en tulpen!

Onze vriendschap heeft zich in 2013 alleen maar verdiept wat ik ook erg bijzonder vindt en koester :) Ik zeg op naar een volgende gezellige swapdate, tis alweer zo lang geleden!

Een heel goed uiteinde en een fantastisch 2014 voor jou San, Cheers!

xx

Judith zei

Hallo Sandra,
Het afgelopen jaar heeft voor mij veel leuke contacten gebracht. Ook met jou en dat vind ik gezellig! Dank je wel voor alle, vaak grappige, momenten (-:
Ik hoop dat er in 2014 nog vele gezellige knutseluurtjes zullen volgen, ik heb er zin in!

Met dit lieve kaartje sluit je het blogjaar hier mooi af. Prachtig! Als je mij zou vragen wat mijn voornemen is voor het nieuwe jaar, dan is het wel het inkleuren van stempelafdrukken. Zodat mijn kaarten er net zo mooi komen uit te zien als die van jou.

Bedankt en een fijne jaarwisseling voor jou en die die je lief zijn.

Groetjes Judith

anita01 zei

Hai lieve San,

Mooie wensen blijven koesteren en we gaan zeker genieten van al het mooi's....

Vind je kaartjes echt te .... lief, en dat xxx tekstje och smelt momentje

Warme groetjes,
Aniet xxx

Ellen zei

Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar? Weer zo'n ontzettend lief kaartje! Wat een mooie afsluiter van het jaar en wat een heerlijk idee om richting voorjaar te gaan. Ik snap je helemaal. Voor 2014 wens ik je alle goeds.
Groetjes, Ellen

Dora zei

via Judith zag ik dit kaartje....wat is die leuk!! mooi ingekleurd.
groetjes Dora

Nadine zei

Nooit te veel woorden op je blog, dit is voor jou doen wel een heel verhaal hihi! Ik vind je kaartje snoepig lief en ben blij dat we elkaar hebben leren kennen. Op naar weer een te gek jaar bij het Oma Dee team. Leuke profielfoto ook, Sandra! Wat een goed begin van het nieuwe jaar!!! Tot morgen!

Mariken zei

Hoi Sandra, wat leuk dat je ook meedoet aan de crochet!! Ben benieuwd naar je kleuren, echt gezellig om te doen he!?
Fijne zondag alvast, groetjes Mariken.

tineke zei

Wat een super mooi lief kaartje weer San,
Ook voor jou een geweldig 2014 en ik hoop nog veel mooie kaartjes te kunnen bewonderen.
Tineke xx