zondag 1 december 2013

Swapje Mary / Sandra

Goedemorgen, vandaag weer 'n swapje met Mary. De vorige keer was zo goed bevallen dat we besloten hebben hier mee door te gaan.... 
Deze keer viel er een supergaaf pakket van Mary bij mij op de mat. Geweldige papiertjes, 'n superlief stempeltje van LOTV, schattige hangertjes en touwtjes kortom GAAF!


Nou ik heb niets te veel gezegd hè? 



Zoals jullie weten ben ik gek op cute stempeltjes én kleuren ;)


dus heerlijk twee kaartjes gemaakt!

Mary dank je wel!! 
Op naar de volgende swap in februari!

Ik ben heel nieuwsgierig wat Mary voor moois gemaakt heeft...hoppen jullie gezellig met me mee naar Cards 2 Love ?

Fijne zondag!


13 opmerkingen:

Mariken zei

Wat mooi zijn ze! Geweldig gekleurd! Wat lijkt me dat leuk om zo'n pakketje in de brievenbus te krijgen. Ga gauw ff bij Mary kijken.
Fijne dag, Mariken xx

Malika zei

Wat een mooie kaart zeg

malika

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige kaartjes , echt dotjes , mooi en lieve kleurtjes heb je gebruikt, helemaal leuk weer!

Nadine zei

Heel erg leuk! Het pakketje, maar vooral de kaartjes. ZO mooi!

Mary zei

Hoi Sandra, wat heb je er een prachtige kaartjes mee gemaakt!! Je inkleurwerk is zoooo mooi!! En de opbouw van je kaartjes weer zo mooi rustig en subtiel, prachtig!!
Fijn dat je het pakketje leuk vond.
Fijne zondag, liefs Mary

Gerrittina zei

Moooooooi.

Gr. GZ

Judith zei

Feest als je zo een pakketje mag ontvangen. Het stempeltje is zo schattig! Mary weet het goed waar ze jou blij mee kan maken, leuk dat jullie elkaar als 'swap-maatjes' hebben gevonden!
Je kaarten zijn prachtig! Rustige aankleding en super mooi gekleurd!

Ellen zei

Wat zijn ze leuk! Schattig stempeltje, echt iets voor jou, en zo mooi gekleurd. Vooral de kraft versie vind ik erg mooi.
Groetjes, Ellen

Alina zei

alles ziet er super uit, Sandra: pakketje en kaartjes!!!

Unknown zei

Oh wow San wat gaaf! En wat kan jij toch fantastisch kleuren *zucht*. Een superpakketje van Mary. Ga gauw even bij Mary kijken.

Groetjes,
Miranda X

tineke zei

Wat een superpakketje en je kaartjes zijn om te smullen
Tineke xx

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een super leuke kaartjes, en wat een prachtig setje waar je mee aan de slag kon zeg! Helemaal leuk! Liefs Marianne

Cornelie zei

Heb ik deze zomaar even gemist. Heb ook niet echt heel trouw geblogt, dus dat kan eigenlijk wel kloppen. Maar leuk!! Allebei, echt super!