donderdag 12 december 2013

Skating by to say hi.......



Vandaag laat ik jullie een inspiratiekaartje zien voor het Bij Oma Dee blog gemaakt met het mooie Bo Bunny "Woodland Winter" papier. Ik ben niet zo'n Bo Bunny fan vind het vaak zo druk, maar deze pad vind ik echt zó mooi. De basis is gemaakt met Card Shoppe Blueberry Sourdaarop gemat Card Shoppe Marshmallow. Superlief stempeltje van Tiddly Inksgestempeld op Card Shoppe Marshmallow en ingekleurd met de Prisma potloden. Het strikje is een Die-namic van MFT, er omheen een  touwtje en een lief rinkelhartje gewikkeld wat sequins en klaar!




15 opmerkingen:

Judith zei

Je bent er heet goed in om uit een paperpad de juiste papiertjes te zoeken, die bij jouw stijl passen. Heel lief en prachtig kaartje!
Zaterdag doe ik weer een inkleurpoging (workshop bij Dora) (-;
Zie ik je woensdag?

Unknown zei

Wat een cutie San. Super gekleurd en met de meer rustige printjes toch weer helemaal jouw stijl. Gaaf hoor!

Groetjes,
Miranda X

Cornelie zei

Echt weer een beauty vind ik het. Prachtig hoe je de kleur van het papier hebt gehaald in het inkleuren, en wat een leuk stempeltje is dat toch!
Grappig dat jij eerst met het blauw aan de slag bent gegaan en ik met het rood/roze hihi

Gretha zei

Heel eenvoudig maar oh zo mooi!!
Prachtig papier en een hele leuke stempel
x Gretha

Alina zei

leuke kaart, Sandra en onwijs mooi inkleurwerk!

Inge Groot zei

Schattig kaartje, prachtig ingekleurd en het strikje met belletje geeft een extra leuke touch!

Angélique zei

Hoi Sandra, ik ben weg van het stempeltje. Ik heb onlangs ook weer een greep gedaan op de website van Tiddly Inks, stempeltje ligt klaar om ingekleurd te worden.
Groetjes Angelique

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Sandra, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Ellen zei

Wat een schattig kaartje! Lief afdrukje, mooi gekleurd ook. Papier is super en die strik met belletje maken het af.
Groetjes, Ellen

Anoniem zei

Prachtig San!
Liefs, San

Mariken zei

Wat een geweldig kaartje, helemaal naar mijn smaak! Die lieve Tiddly, mooi papier, prachtig gekleurd!!
Fijne avond, groetjes Mariken.

Malika zei

Heel mooie kaart hoor

malika

Wilma zei

Gaaf kaartje en super ingekleurd!

anita01 zei

Wat een lieffie San...

Warme groetjes,
Anita x

Antoinette Voorn zei

Wat een topper van een kaart. Super hoe je die gemaakt hebt!