vrijdag 27 december 2013

It's a BOY!


Nog maar een babykaartje gemaakt voor de voorraad. Hetzelfde idee als mijn kaartje van de vorige post. Het flesje (met tekst), veiligheidspeld en hartjes zijn van Clearly Besotted "Baby Love" .

 Weer hetzelfde Penny Black stempeltje gebruikt. Ik krijg veel vragen over de naam van dit stempeltje....helaas de naam weet ik niet maar wel een nummer 402E


Ik heb deze "oude" PBtjes gekocht bij PB stamps in de USA. Prima service en heel veel retired stempels.

Fijne avond!


12 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een lief kaartje weer! Het is ook echt een heel mooi stempeltje! Ik ga eens kijken...gevaarlijk!
Gezellige avond, en weekend, Mariken

Jacqueline zei

Wat een mooi kaartje zeg. Erg lief in dat zacht blauw.
Groetjes, Jacqueline

Dicky zei

Alweer zo'n superlief babykaartje, om op te vreten dat beertje, zeker zoals je hem weer perfect hebt neergezet op dit zakkie

Anita Meijer zei

Wat superscchattig dit, echt heel mooi gemaakt Sandra.
Liefs van Anita

Cornelie zei

Ook weer een lieverdje. Erg leuk zo met dat zakje!

Amanda zei

wat een dotje.

lieve groetjes Amanda

Scraptastische hobby zei

Ik zag dit kaartje bij Neltine op haar blog Sandra, wat een super gaaf kaartje en heel leuk met dat witte zakje en die label erin! Ik ga je volgen want hier wil ik nog graag meer van zien!
Groetjes van Gerie

Lesley zei

Aww this is gorgeous, happy new year from Bonnie Scotland when it comes xx

Nadine zei

Weer zo'n lieffie! En wat een leuke kleine details met dat flesje en veiligheidsspeldje, top!

Thea zei

Superschattig kaartje Sandra en heel mooi ingekleurd! Hoe zijn de shippingkosten waar je de retired stempels besteld? Er zijn vaak grote verschillen als je in de USA besteld.

Groetjes van Thea

Paulien zei

Prachtig kaartje met een ontzettend lief stempeltje! Heel mooi!!

anita01 zei

in luf....

wat tis het toch een super lief kaartje en dat stempeltje oei....snoes he San