zondag 4 november 2012

Strawberry's Kisses Mistletoe Mwah!

 
Hoihoi!
 
Vanmorgen heerlijk de hobbykamer ingedoken en 'n kaartje gemaakt met dit schattige stempeltje
van Strawberry's Kisses. Zó lief hoe ze met z'n tweetjes zitten hahah je zou er sentimenteel van worden ;))
Ik heb het oudere Maya papier gebruikt, Die-namics, zelf gehaakte blommekes ;)), houten hartjes van Xenos en ingekleurd met de Spectrum Noir Markers.
De tekst (2 stuks) hoort ook bij het stempelsetje.
 
 
Dan nog even 'n nieuwtje......ik ben door Miranda samen met Inge en Cornelie in het DT van Bij Oma Dee gevraagd. Ik hoefde hier uiteraard niet lang over na te denken want hoe leuk is dit!!
Het Bij Oma Dee blog is ook geopend.....komen jullie even kijken?
 
Fijne zondag!
~~~~Sandra~~~~
XX
 
 
 


17 opmerkingen:

Sinikka zei

Gefeliciteerd met je DT positie. Leuk!
Je kaartje is weer supers. Hele leuke stempel.
Gr. Sinikka

Angélique zei

Wat heb je weer een schattig kaartje gemaakt! :)
En uiteraard gefeliciteerd met je DT-schap!

*hugs*
Angélique - DT Spectrum Noir

Anja's weblog zei

Gefeliciteerd met je DT schap! En ik vind je kaart Geweldig!! En dat stempeltje helemaal:))

Groetjes
Anja

Karin zei

Wat een lief kaartje, en proficiat met je DT-schap! Groetjes Karin

Mariken zei

Schattig kaartje heb je gemaakt. En...wat leuk dat je in het DT van Oma Dee gaat, dik verdiend hoor!
gezellige dag nog, Gr-x-jes Mariken.

Gretha zei

Een schattige kaart heb je gemaakt, helemaal top.
Gefeliciteerd met je DTschap, ik vind het erg leuk voor je.
Groetjes Gretha

Gerrittina zei

Super leuk kaartje. En wat een scschattig stempeltje.

Gr.GZ

Cornelie zei

Hoe leuk is dat, zomaar samen in een DT! Gaat denk ik heel erg leuk worden!
Je kaartje is weer een schatje!Super zoals je alles op elkaar hebt afgestemd!
Tot gauw!

Sandra zei

Lief kaartje San.

Ellen zei

Wat een lief kaartje! Het stempel is inderdaad super. En wat leuk dat je bij Oma Dee mee gaat doen in het DT. Gefeliciteerd en succes daarmee.
Groetjes, Ellen

Alina zei

prachtig kaartje, Sandra, leuke stempel!
en gefeliciteerd met je DT plekje, veel plezier en succes!

Janneke zei

Wat een prachtige kaart San en gefeliciteerd met je DT plek... helemaal gaaf!

Miranda van Bij Oma Dee zei

Hoi San,

Wat een leuk kaartje! Dat stempeltje....schattig. Toppie gedaan weer. Ben zo blij dat jij in mijn design team zit :D

Groetjes
Miranda

Anita Meijer zei

Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt Sandra, ik vind hem super geworden en gefeliciteerd met je designerschap, succes.
Liefs van Anita

Inge Groot zei

Superlief kaartje, mooi de swirls aan de zijkant en dat schattige hartje in het midden!

Gefeliciteerd San, we maken er met z'n allen wat moois van :D

XX

Anoniem zei

Geweldige kaart San! Mooi kleurwerk en wat heb je dat leuk gevonden met het hart bovenaan! Gefeliciteerd met je DT werk!
Liefs, San

Ann zei

wat een snoepie weer dit kaartje Sandra.

Ook van mij van harte met je dt aanstelling