zondag 25 november 2012

Inge / Sandra uitdaging november


Woensdagmiddag was het weer tijd voor 'n gezellig swap-middagje met Inge en deze keer was ik aan de beurt. Ik had 'n pakketje samengesteld met designpapier van Basic Grey Lucille, verschillende kleurtjes cardstock, bloemen, brads en kleine knoopjes. Ben helaas vergeten 'n foto te maken van het pakketje...:(
 
Na eerst even lekker koffie / thee, kletsen en pepernoten eten, gingen we aan de slag. Ik heb het schattige Bildmarlarna meisje 'n gepaperpieced jurkje gegeven....het inkleuren ging niet zoals ik het wilde, dus dan is paperpiecen 'n uitkomst. De tekst stempel Veel Liefs is van Different Colors en heb ik gekocht bij Ludiec op de Krea Doe.
 

 
Ik ben heel nieuwsgierig hoe Inge haar kaart uiteindelijk geworden is......hoppen jullie gezellig mee naar Inge's blog?
 
Het was weer super gezellig Ing.....op naar de volgende maand ;)
 
~~~~Sandra~~~~
XX

9 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje Sandra, heel mooi. Die van Inge heb ik ook al bewonderd.
Groetjes van Jacqueline

Ellen zei

Wat een mmoi kaartje! Het meisje kijkt echt superlief en dat gepaperpiecede jurkje staat haar prima ;)
Fijne zondag, Ellen

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schatje.
Groetjes Miranda

Inge Groot zei

Superlief kaartje San, schattig het gepaperpiecte jurkje en leuk de knoopjes zo in de hoekjes!

Op naar de volgende maand met ipv pepernoten...kerstkransjes:P

XX

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Sandra.

Liefs Riet.

Margot zei

superlief kaartje!

Mariken zei

Prachtige kaart Sandra! Ziet er geweldig uit..en goed te horen dat bij jou ook niet altijd alles goed gaat!
Fijne zondag, gr-x-jes Mariken.

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Sandra, ik vind hem zo lief, mooie kleurtjes ook, top.
Liefs van Anita

Judith zei

Blijft erg leuk, jullie swap! Ook dit kaartje is het bekijken weer waard. Ben benieuwd naar volgende maand (-:
Groetjes, Judith