woensdag 9 mei 2012

CCWS #26



En ja hoor, alweer 2 weken voorbij, dus is het weer tijd voor de nieuwe challenge van CCWS. Deze keer met een sketch van mijn hand :))

De sponsor is deze keer Stempelstudio.....


Bij het inkleuren van dit schattige engeltje (Morehead) kwam ook 'n stukje nostalgie naar boven. Toen ik lang, lang geleden begon met kaarten maken ( in 3D)  was ik groot fan van de Morehead knipvellen. Ik heb heel wat kaartjes gemaakt met deze schatjes :))
Het papier is van Maya Design.

Doen jullie weer gezellig mee?

~~~~Sandra~~~~









23 opmerkingen:

Lia zei

super schattig kaartje heb je gemaakt san, mooi papier heb je gebruikt
liefs Lia

Gretha zei

Wat een lieffie is je kaart Sandra.
Het is zeker een stukje nostalgie met de moreheadjes, ook ik heb er veel kaarten mee gemaakt in 3d.
Ik vind je kaart met een morehead als stempel helemaal geweldig en prachtig ingekleurd.
Groetjes Gretha

Nicole zei

Hoi Sandra, bedankt voor de leuke schets die je hebt gemaakt voor CCWS. Ik vind je kaart ook helemaal geweldig. Mooie kleurtjes en een schattig stempeltje.

Groetjes...

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje en de stempel is een schatje.Groetjes Joke

Trudy zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Sandra.
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt, super lief!

Merit en Annemarie

nicolet zei

ja ik vind het zo´n heerlijk vrolijk kerstkaartje en je hebt een geweldige sketch gemaakt Sandra!!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Wat een schitterende kaart Sandra,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Renata zei

Prachtig kaartje weer Sandra. Je sketch was ontzettend leuk om mee te werken ;o)
Liefs, Renata.

Dicky zei

Tis weer een pronkstukkie geworden Sandra, super! Heb inderdaad ook heel wat moreheads geknipt. Ik vind ze nu niet meer zo leuk, maar die eerste waren toen geweldig. Kan me vooral zo'n knaapje herinneren met een reuze cowboyhoed en die herinner ik me nog omdat hij zulke mooie kleuren had in zijn kleren haha, daar kijken wij kaartenmaaksters namelijk naar he

Mary zei

Ik herken de morehead afbeeldingen , zo schattig. Het voordeel van stempeltjes is dat je zelf de kleurkeuze kunt bepalen.....en dat is je heel goed gelukt, prachtige kleurtjes!!
Leuke sketch ook! Kortom een super leuke kaart!
Groetjes Mary

Wilma zei

Hoi Sandra,
Wat had je een leuke sketch gemaakt!
Jouw kaartje is super, gaaf papier en een geweldige stempel!
groetjes, Wilma

tineke zei

Woww super kaartje weer san, ik ga ook een poging wagen hoor.
En zou je even willen kijken of ik het nu goed heb ingesteld :p:p
Liefs tien

Amanda zei

prachtig kaartje Sandra, leuke sketch en ja jeugdsentiment met dit moreheadje.

liefs Amanda

Mariken zei

Wat een prachtig kaartje! Mooi papier en lief afdrukje!
Gr-x-jes Mariken.

Zw@@n zei

Wat een prachtige kaart weer, Sandra. En reuze bedankt voor de mooie sketch. Liefs, Wilma

Carol zei

Gorgeous card Sandra, love the image. Great sketch too. Carol x

Jeanet zei

Hoeveel keer ik deze engeltjes niet gebruikt hebt voor m'n 3-d kaarten , maar ze blijven superrrr schattig, prachtig kaartje San !

xxx Jeanet

Miranda zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
En wat is dat toch mooi papier he.

Groetjes miranda

June Nelson zei

Good evening Sandra this is another beautiful ittle creation me darlin love it xxxxxxxxxx

marja zei

je kaart is zo prachtig sandra!!!!
echt een schatje!!!!


lieve gr. marja

Unknown zei

een dotje Sandra!!

Liefs Betina

Claire zei

Gorgeous card, such beautiful colour and I love that image.
Claire xx