donderdag 8 september 2011

Christmas glows with Love.........


Dit kerstkaartje gemaakt met de prachtige paperpad van Bo Bunny Blitzen Collection. Het stempeltje is een "oudje" van Eureka. De tekst heb ik uit het papier geknipt, sterren Quickutz, kleedje Blokker, knoopje Die-namic......

Afgelopen zondag ben ik samen met m'n buuf Nicole *zwaai* naar de sfeermarkt van Jan Cees Lont geweest. Het beloofde een regenachtige dag te worden, maar gelukkig hebben we geen druppel regen gehad. Het zonnetje kwam zelfs nog even door, dus mooier kon het niet.
Ik heb weer leuke spulletjes gekocht zoals bovenstaand blikje met roos en twee schattige glazen flesjes.


Ik heb al heel lang een "luik" op m'n verlanglijstje staan en ja hoor ik loop er zo tegenaan.....zelfs een met een hartje......zo leuk!


Dit hartje heb ik zelf gemaakt.....weer een hobby erbij!

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest!

Tot blogs!

San x

21 opmerkingen:

Alina zei

prachtig kaartje, Sandra, enig stempeltje! en veel plezier met je nieuwe spulletjes, ik ben helemaal weg van het luik!
groetjes, Alina

* Üla * zei

Weer een heel lief kaartje en hele leuke hebbedingetjes, San!
groetjes Ula

Jeanet zei

Owwww dat luik San wat gaaf zeg en al die harten erruggggg mooi !!
Ziet er gezellig bij je uit...en je kaartje is zoals gewoonlijk weer super mooi !!

Lieve groetjes Jeanet

Hilda zei

Oeffffffffffffff die luik is gaaf zeg.............. Maar oooo dat kastje en zo ernaast, wauwwww wat mooi. Leuk met al die harten!!!!!!!
En je creatie is heeeeeeeeeel mooi.

Liefs Hilda

Sandra zei

Lief kaartje,je luik is ook al zo leuk ik hb er nu toevallig ook 2 staan die nog opgepimpt moeten worden!ennuh je hart..ben ik ook mee bezig,ligt zeker aan de naam!

Groetjess

diana68 zei

onwijs gave kaart San....echt super !! ennnn dat luik, helemaal Sandra, kan me voorstellen dat je er blij mee bent.

diana x

Sinikka zei

Een super mooie kaart en wat hebje mooie spullen kunnen bemachtigen. Het ziet er mooi uit.
Gr. Sinikka

Splashes of Pink and Mint zei

Zo leuk dat kaartje in de vorm van een tag, zo gaaf met al die embellies erbij!
Ook goed geslaagd in Nieuwe Niedorp zie ik, dat luik is geweldig leuk zeg! En ach, nog een hobby erbij.... kun je af en toe eens afwisselen! Want ja, hartjes maken is ook errug leuk hè!
Groetjes Elly

Hetty zei

Wat een prachtig kaartje en het luik is
ook super mooi

gr hetty

Amanda zei

Heel mooi kaartje en wat leuk dat je je luik (met hartje) gevonden hebt, veel plezier ermee.

liefs Amanda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi tagkaartje, erg leuk. Het stempeltje is geweldig!
Je luik is ook prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Mariska zei

Geweldige kaart Sandra, wat een mooi oudje is dat! En dat de Blogger ook doillies heeft dat wist ik niet, bedankt voor de tip!

xxx
Mariska

Ans S. zei

Hele mooie tagkaart, ik vind het stempeltje zo leuk.
Wat heb je prachtige spullen gekocht.

Groetjes Ans

Willy zei

Een schitterend kaartje weer Sandra.
En wat is je luik gaafffff!
Groetjes, Willy

Maria zei

Prachtige kaart Sandra!
En wat een gave spulletjes heb je gescoord, veel plezier ermee!

liefs Maria

Anja's weblog zei

Wat een prachtige kaart! Ik vind hem zoooo mooi. Heb zowaar die stempel ook:))

Groetjes
Anja

tineke zei

Wat een superrrrr kaartje heb je gemaakt zeg, en je spullen om te smullen hahah
Tineke xx

tanja zei

leuk zeg je luik nu nog tweede dan kan je ze voor jeslaapkamer raam hangen hihi je kaartje is weer lieverd op wat voor papier druk je digi af ik gebruik distress inkt kAN dit

anita01 zei

Zo geweldig leuk....genoten bij je *thuis*.
Warme gr. Anita xxx

Priscilla Waker zei

Even en berichtje over je luik met Hart. Erg leuk.. ik ga ook maar eens op zoek.. ik maak zelf ook hatjes trouwens. Maar k vind je luik echt super!

Scrap Hills zei

Hoi Sandra,

Ik was daar ook, super gave sfeermarkt en wat een leuke spullen hadden ze daar.

groetjes Hil