woensdag 21 oktober 2009

Merry Christmas! # Lots of Luck en een award!

Ik heb weer is meegedaan met een SOL van
de Scrapmutsen. Ik had alleen geen tijd om hem eerder op de foto te zetten. Ook hier heb ik weer zo'n schattig stempeltje van Eureka gebruikt. Het dp is een oude lijn (2007) van Sweetwater.



Dit kaartje gemaakt voor een hele lieve vriendin en haar gezin. Ze zijn net gesetteld op hun nieuwe stekkie.




Deze award heb ik gekregen van Maria, Femke en Miranda!
Dank jullie wel meiden!


Nu moet ik 10 dingen over mezelf vertellen, en dat valt niet mee! Maar goed ik ga het proberen....;)


1. Ik ben een perfectionist!


2. Ben verslaafd aan Cola light!


3. Gek op lezen!


4. Stapelgek op mijn 2 harige vrienden!


5. Hou heel veel van mijn dochter!


6. Ben (bijna) nooit chagrijnig!


7. Kom altijd tijd te kort!


8. Kan niet tegen jaloezie!


9. Hecht heel veel waarde aan vriendschap!


10. Ik hou van het leven!




Nog een fijne dag verder en tot blogs!




27 opmerkingen:

Tara zei

Totally fabulous cards San, wow!
Hugs Tara xx

Janny zei

wat een supergave kaartjes weer San!

diana68 zei

onwijs leuke kaarten San...en ik weet gelijk weer wat meer over je ;o)

liefs diaan x

Hetty zei

Wat een mooie kaartjes zijn het geworden echt geweldig en gefeliciteerd met je Award

gr hetty

*Ellen* zei

whow ze zijn prachtig alle twee, helemaal top, en gefeliciteerd met je award

Nikki Fairbairn zei

Gorgeous cards San, love the cute images and the pretty papers and ldesigns. Hugs Nikki x

Trudy zei

Wow!!wat een supergave kaarten weer San!
en gefeliciteerd met je award.
Groetjes Trudy

tanja zei

Och wat een schattige kaartjes grt tanja

Jeanet zei

Ze zijn weer superrrrr San !

Anke zei

Het zijn weer pracht exemplaren Sandra.
groetjes, Anke

Ann zei

Leuk Sandra om je antwoorden te lezen zo kom je toch weer wat te weten over jou. Je kaarten zijn weer ontzettend mooi geworden

CraftyC zei

These are gorgeous San, wonderful colours and images
Clairex

Anoniem zei

Super gave kaartjes San ;)

Liefs, Janneke X

Ilonka zei

Whow San!! Wat een supermooie kaartjes


Groetjes ilonka

Kathy zei

Again such gorgeous cards!! I adore both of the layouts and what cute images!! Pretty paper too!!!
Nice to know alittle more about you as well!!
HOpe you have a great day!
:)Kathy

Monie zei

Ze zijn echt heel mooi San! wat kan je dit toch goed . Gefeliciteerd met je award , dik verdient hoor!

Paula zei

2 mooie kaartjes San en leuk gedaan
Liefs Paula.

sylvia zei

hoi sandra
ik bewonder hier vaak je kaartjes
ze zijn zo mooi!
door jou heb ik ook de ouwe penny black's "ontdekt"
ondanks dat ik regelmatig kom kijken was ik nog geen volger dat heb ik dus gauw even verandert
groetjes sylvia

Maya zei

So much beautiful cards you make!!
Awesome colouring and wonderful details and colours!!
Hugs from Maya :)

Ila zei

Your cards are both Gorgeous!!..lovely coloring, papers and I love those paper flowers!!...I'm a diet cola nut too!!..lol..Hugs, Ila

Tammi zei

Oh these are gorgeous! Pretty papers and love the flowers and images. ~Hugs

Willy zei

Wat een supermooie kaartjes weer Sandra!
Groetjess, Willy

Helma zei

mooie kaarten weer!!!
groetjes Helma

Unknown zei

super kaartjes San :D!

xxBetina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig gave en super leuke kaartjes Sandra!
Groetjes van Jacqueline

Alina zei

ik vind ze schitterend, Sandra!
en leuk om die 10 dingen over jou te lezen!
groetjes, Alina

Jill zei

beautiful cards San, love the design papers and the images hugs Jill xx