vrijdag 12 oktober 2007

Just because


Ik moest vandaag maar 'n halve dag werken, en ben meteen vanmiddag m'n hobbykamer ingedoken, dat moet je meteen benutten toch? Het papier is van pebblesinc, het stempeltje natuurlijk weer van Magnolia, de grote bloem en kleine bloem van quickutz en de witte kantblommekes komen uit m'n naaidoos. Ik heb heel vroeger, toen m'n dochter nog klein was, kleding gemaakt. En als je ziet wat er allemaal voor mooie lintjes en kant uit m'n naaidoos is gekomen......;-)
Fijne avond!

13 opmerkingen:

diana68 zei

Wat een geweldig kaartje weer Sandra :D! hihihi...in mijn naaidoos zit helaas niet veel van dat leuks ;o)

Janny zei

oooh wat super is die weer Sandra en die lintjes zitten echt niet in mijn naaidoos, ik heb alleen maar jongens;) die houden niet zo van lintjes hihi;)

Ellen zei

Hoi Sandra

Wat gaaf dat je even bij me bent wezen kijken en natuurlijk mag je me linken vind ik ontzettend leuk natuurlijk.
Dankzij jou bezoekje heb ik je blog ook gevonden en ik zou het erg leuk vinden om jou ook te vermelden op mijn blog als jij dat goed vind natuurlijk !!
Ja leuk he dat twinsis gebeuren heb er erg veel zin in. ik wacht in spanning :-))

Marja Sch zei

Wat een super leuk kaartje. Gelukkig staat er bij ons op de markt een vrouwtje met allerlei leuke lintjes.

S zei

Super kaartje San! Leuk die kleine bloemetjes uit je naaidoos!!

Marga zei

Wat een mooie weer Sandra.

Tiets zei

een super mooi kaartje San!

Jeanet zei

Gaaf kaartje weer Sandra en ik haal m'n lintjes niet uit de naaidoos maar gewoon op de markt hihihi

Splashes of Pink and Mint zei

Wauw, hij is echt prachtig, mooie kleurtjes, schattige stempel en gaaf papier!

Monie zei

Wat een enig kaartje Sandra!!Héérlijk zo'n naaidoos.

Christa zei

Geweldig Sandra!! Schitterend gemaakt ... ook hier niet zo'n leuke naaidoos hoor ... LOL!

Jolanda zei

Gaaf kaartje:D!

sandra_w zei

Bedankt meiden voor jullie leuke reacties! ;-)