zondag 17 december 2017

Mix & Match #19


Vandaag een M&M blogpost...en weer geheel in kerststijl.

Deze keer was Inge aan de beurt met een wel heel gaaf pakketje.
 Ik ben alleen helemaal vergeten een fotootje te maken.
Aangezien ik behoorlijk achterloop met de kerstkaarten
 heb ik maar gelijk 4 kaartjes gemaakt.


Simpele kaartjes, dat dan weer wel....


Beetje kleuren, beetje paperpiecen....


Zijn jullie ook weer benieuwd wat Inge, Ellen, Mariken en Inge gemaakt hebben? 

Ik ga in ieder geval gauw kijken!

Dit is dan alweer de laatste M&M van 2017!
Bedankt lieve M&M teamies het is elke maand weer een feestje!


14 opmerkingen:

Cornelie zei

Simpel? Vind ze vet leuk!

Danielle zei

Mooie serie, top gedaan!

Mariken zei

Helemaal mee eens, iedere maand een feestje! Ik geniet ervan! Zo ook van jouw prachtige serie kesrtkaartjes, wat zijn ze leuk en lief! Gezellige zondag! XX

Lian zei

Wat een beauties heb je gemaakt! Het was dan ook een heel leuk pakket zag ik.

Marilyn zei

These are so cute!

Ellen zei

Echt een tof feestje iedere maand! Op dus naar 2018 om lekker verder te mixen & matchen. Jouw kaartjes zijn enig! Geweldige serie.

Larissa zei

Ach, wat een super serie heb je er van gemaakt. Erg tof!

Inge Groot zei

Waaaah wat een leukies! Stuk voor stuk superlieve kaartjes San! Xx

anita01 zei

Het verwarmd enorm.....het kerstgevoel zo sweet !

Warme Groetjes en heb het gezellig met een overheerlijk 2018,
Anita xxx

Diny zei

Wow......wat en prachtige serie Sandra!
Groetjes Diny

Sarah zei

Ze zijn super leuk!! Paperpiercen is zo dankbaar!

!neke zei

Ze zijn super leuk !!!!

Alina zei

stuk voor stuk, prachtig, Sandra!

Maria V zei

Noem het maar simpel...ik noem het heel creatief! Stuk voor stuk hele leuke kaartjes. En zeg nou zelf, toch veel leuker om te krijgen!