zondag 1 mei 2016

Swaptime met Mary!


Het is weer swaptime met Mary!
 Deze keer heeft Mary een pakketje samengesteld en wat voor pakketje!


Lieve papiertjes, een te schattig stempeltje, 'n Yippee! snijmalletje (te leuk!), tasje, schattige girafjes, kortom super!!



 Het schattige stempeltje en de tekststempel van Els Brigé!

 

Tot slot nog het lieve tasje opgepimpt.....

Mary, dank je wel voor dit gave pakketje!

.......en nu ben ik heel benieuwd wat Mary gemaakt heeft
klikken jullie mee?

8 opmerkingen:

Mary zei

Wat een beauties Sandra! Ik vind ze allen geweldig!
Helaas hebben we een kapotte computer en kan ik jou naam niet laten door-klikken via mijn pagina. Ik heb het geplaatst via de tablet, en weet niet hoe dat moet, of óf dat überhaupt wel kan....ik ben niet zo'n technish wonder haha
Ik vond het leuk weer te swappen, en door de spulletjes ook mijn eigen voorraad weer wat aangevuld, haha
Fijne zondag nog!

Sientje zei

Awh dat stempeltje wat een schatje en met jouw kleurwerk helemaal. Die girafjes zijn ook al zo leuk. Je hebt er hele mooie kaartjes meegemaakt.

Margot zei

Wat gaaf! Vooral je eerste kaartje, ik ben er weg van!!!

Kadootje van Catootje zei

Super leuk!
Ik volg je blog al heel lang !
Van welk merk is het girafje ?

sandra_w zei

Heb geen idee Caroline :-) zat in het swappakketje.
Misschien moet je het even aan Mary vragen?

Nancy Soetaert zei

schitterende kaartjes
en zo te zien kan je nog een tijdje weg met al deze mooie toffe spulletjes!

Alina zei

leuk pakketje en kaartjes, Sandra!

Cathy zei

Can you tell me Where to purchase the cute little giraffe die? It is adorable.