zaterdag 29 maart 2014

SU workshopdagje

Vandaag gaf Inge bij mij thuis een SU workshop op locatie. Inge had twee hele gave kaarten voorbereid een watervalkaart en een slidercard. Zó leuk!! Samen met Cornelie, Mariken, Ellen en Judith gingen we aan de slag......


Iedereen lekker bezig ;)


Hoe zal ik het zilverdraadje bevestigen? 


En dit is het resultaat gaaf hè.....

Ik had nog een klein presentje gemaakt, 'n schattig klein mandje gevuld met chocolade eitjes.


klik hier voor de tutorial


Leuk en makkelijk om te maken,  daar houden we van toch? 

Al met al een héél gezellig dagje!
Bedankt meiden!


15 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er gezellig uit. En wat een leuke mandjes.
Groetjes Miranda

Marianne Schut zei

Dat ziet er SUper gezellig uit Sandra! En jullie hebben inderdaad geweldig mooie creaties gemaakt! Ook je mandjes vind ik helemaal leuk, ga snel naar de tutorial kijken. Groetjes Marianne

Mariken zei

Wat heb ik vandaag genoten en wat heb je ons verwend! Heerlike koffie, echte Sandra-broodjes en versgeperste jus!! Het was een topdag, twee prachtige kaarten gemaakt en een hoop nieuwe tips!! Gezellig dat we alweer een nieuwe date hebben, ik ga me alvast verheugen! En wat zijn de foto's leuk!! Jij ontzettend bedankt voor je gastvrijheid, fijne zondag, liefs Mariken

Ellen zei

Jij bedankt! Wat was het een ontzettend leuke dag! Verwend door jou met allerlei lekkers te eten en te drinken en weer veel geleerd van Inge en de rest (bedankt voor de tips ;)). De foto's laten goed zien hoe gezellig het was. Gaaf dat we meteen een nieuwe afspraak hebben gemaakt.
Fijne zondag xxx

Inge zei

Wat ziet dat er allemaal goed en gezellig uit Sandra! Leuke mandjes heb je voorbereid!

Anoniem zei

Dat ziet er gezellig uit San! Die mandjes zijn super cute!
Liefs, San

Malika zei

Heel mooi resultaat

Malika

Inge Groot zei

Wat heb je er een geweldig verslag van gemaakt San, ook ik heb onwijs genoten! Leuke foto's!

Mandjes zijn schattig en superleuk :D Dat vonden de katten en Bobje ook hihi ;)
Dank je wel voor de link!

Cornelie zei

Joh al zo snel een bericht. Ziet er onwijs leuk uit. Was gezellig en we hebben echt toffe kaarten gemaakt. En idd de tips niet te vergeten, die moeten we de volgende keer echt opschrijven!
Bedankt voor de leuke en goed verzorgde dag San!

Nadine zei

Wat ziet het er gezellig en verzorgd uit, heel leuk! En dat mandje: onwijs lief!

Nadine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Judith zei

Het was een leuke dag, Sandra! Bedankt voor de goede verzorging en het super lieve mandje! De link heb ik opgeslagen, altijd handig!

Alina zei

mooie kaarten en mandjes, Sandra! leuk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad!

José zei

Wat zag dat er gezellig uit! En wat een super mooie kaarten hebben jullie gemaakt. En het paasmandje, helemaal het einde... Heerlijk zo'n knutseldag!
Groetjes,
José

anita01 zei

Ik heb genoten van dit bericht, tja je kan niet alles hebben he ha ha maar San die dot is dat een embossing folder, vind hem zo leuk?
Lekker mandje heerlijke kaarten een dag zoals die mag zijn...top!

Warme groetjes en nu duik ik echt trust xxx Anietttt