donderdag 23 mei 2013

WIEBELKAART


Goedemorgen! 
Vandaag weer de onderlinge uitdaging van het Bij Oma Dee DT...... Cornelie was deze keer de uitdager en het was een bijzondere uitdaging een Wiebelkaart......euhhhh wat is een wiebelkaart??? Maar goed even een kijkje op google en je komt een heel eind ;)


Mijn wiebeltje is gemaakt met verschillende kleurtjes Card Shoppe Cardstock, diverse Die-namics een schattig Forever Friends stempeltje en ingekleurd met de Prisma's.


Ik ga zeker nog meer wiebelkaartjes maken......simpel en zó leuk! Bedankt Cornelie! ;)

Ook benieuwd naar de wiebelkaartjes van Inge en Cornelie? Klik gauw door naar het Bij Oma Dee blog.

Fijne dag!

12 opmerkingen:

Cornelie zei

Hihi, de wiebel verslaving is bij mij al even terug aangeslagen...
helemaal leuk is de jouwe! En wat heb je dat beertje prachtig gekleurd, wauw!

Ellen zei

Wat een leuke uitdaging heeft Cornelie bedacht voor jullie! Jouw wiebelkaartje is super romatisch. Dat beertje vind ik toch lief!
Fijne dag, Ellen

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Sandra.

Liefs Riet.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schatje.
Groetjes Miranda

Nadine zei

Ook jouw wiebel mag er zijn! Wat een lieve uitvoering!

Erika zei

Wat een schattig kaartje weer!
Superleuk zo'n wiebelkaart.

Groetjes Erika

Inge Groot zei

Lief, LIef, LiEf! Supergedaan San, heerlijk he die uitdagingen anders was ik er denk ik noooit aan begonnen. Zo zie je maar weer!

Anita Meijer zei

Wat een superschattige wiebelkaart heb je gemaakt Sandra, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wat een droppie!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Judith zei

Ooh, lief!!! Jij maakt dit schattige beertje nóg liever door het prachtig in te kleuren!

Hihi, een poosje geleden heb ik Gerdine uitgedaagd in het maken van een wiebelkaart. Binnenkort dus ook op onze blogs te zien (-;

Volgende week donderdag ga ik naar Oma Dee, Cornelie en Inge komen ook. Heb jij ook tijd en zin?

groetjes van Judith

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig wiebelkaartje Sandra, heel leuk!
Groetjes van Jacqueline

anita01 zei

Hoe super leuk jou wiebeltje is merk je wel, jemig mooi kaartje San ;o)))))

Warme groetjes,
Anita