woensdag 5 december 2012

CCWS #53

 
Goedemorgen!
 
Het is woensdag dus weer tijd voor 'n nieuwe challenge van CCWS. De sketch is deze keer van moi en er is 'n twist aan verbonden.....deze keer geen kaart maar gebruik de sketch op  'n tasje!
De sponsor is Make It Crafty
 
 
Dit is tevens mijn laatste bijdrage voor CCWS. Er zijn nieuwe regels opgesteld waar ik niet aan kon voldoen, dus heb ik besloten om te stoppen.
 
 
Het stempeltje is 'n Penny Blackje.....'n oudje maar blijft zó schattig ;)) Het papier is van Authentique Glory en ingekleurd met de Spectrum Noir Markers.
 
Kijk voor inspiratie of verdere info op het CCWS blog.....
 
Fijne dag!
~~~~Sandra~~~~


23 opmerkingen:

Cornelie zei

Ohhh, wat heb je dit mooi gemaakt zeg! Super de kleuren allemaal bij elkaar! Mooie afsluiting van je DT schap! Ze zullen je wel gaan missen!

Zw@@n zei

Het is zo'n lieffie, Sandra. Super.
Liefs, Wilma

nicolet zei

Je hebt een schitterend taste gemaakt Sandra. De schets is ook helemaal super.
Jammer dat je weggaat en bedankt voor de samenwerking! :-)
Groetjes Nicolet

Unknown zei

Hé San,

Wat een geweldige afsluiting! Ik vind het een superleuk tasje. Het papier blijft een topper en het stempeltje vind ik ook cute. Helemaal geweldig!

Groetjes,
Miranda xx

diana68 zei

nou je neemt afscheid in stijl....onwijs mooi tasje en dit blijft 1 van mijn favoriete pb !!

diana xx

Alina zei

prachtig, Sandra, en de sketch een super mooie!

Mary zei

Súper leuke kadootas!! De sketch is ook erg mooi! Leuke kleurtjes!!
Jammer dat je weggaat als DT , maar begrijpelijk als het teveel van je gaat eisen. Ze zullen je gaan missen.
Groetjes Mary

Mariken zei

Wat een schat van een kaartje. Jammer dat je stopt, maar als je ons maar blijft verwennen met je leuke ideeën!!
Groetjes Mariken.

Riet zei

Wat een prachtig tasje Sandra.

Liefs Riet.

Carol zei

Your bag is beautiful Sandra. Loved the sketch too once I got my head around it! Sorry to see you go but good luck with all you so. Carol x

Anita Meijer zei

Wauw wat heb je dit schitterend gemaakt Sandra, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Gretha zei

Woww een geweldig tasje Sandra en een prachtige layout.
Liefs Gretha

Ilonka zei

Ohhh Sandra wat heb je dit mooi gemaakt SCHITTEREND !!

Groetjes Ilonka

Miranda zei

Hij is super gaaf Sandra.
Leuke sketch ook.
Groetjes Miranda

Wilma zei

Prachtig tasje en leuke sketch!!
Jammer dat je stopt...bedankt he!!
Liefs, Wilma

Judith zei

Jammer dat je moet stoppen met je dt-schap. Ze zullen je gaan missen. Dit tasje is zo lief en mooi gemaakt! Alle details staan bij elkaar en het lieve meisje is prachtig ingekleurd!

Ellen zei

Wat een lief afdrukje heb je gebruikt om het tasje te versieren! Mooi geheel.
Fijn weekend, Ellen

Jolanda zei

Mooi gedaan zeg en prachtig sketch. Bedankt voor al je bijdrages

Renata zei

Prachtig Sandra zoals gewoonlijk ;) Ontzettend bedankt voor al je inzet en al je prachtige creaties. Ik blijf je volgen via je blog, je bent een enorme inspiratie voor me! xx

Nicole zei

Dit is werkelijk een prachtige creatie geworden. Zo heerlijk fris, echt in jouw stijl. Ik vind het ook heel jammer dat je ermee stopt. Heel veel succes verder en ik kom nog wel eens bij je kijken :o)

Janneke zei

wat een prachtige tasje heb je gemaakt San ;o)
En ik sluit me bij de dmaes aan hoor, ontzettend jammer dat je stopt.

Liefs, Janneke

Unknown zei

Prachtig San!! Jammer dat je ons gaat verlaten, bedankt voor je mooie creaties!!

Liefs Betina

Jeanet zei

Oww dit stempeltje blijft zooooo lief ! Je kaart is weer een bjoetie San !

Lieve groetjes Jeanet