vrijdag 30 januari 2009

DDC #10; awards en fotochallenge

Challenge #10 van DDC is deze keer een hele leuke sketch van Erica. Ik heb er dit kaartje mee gemaakt. Het stempeltje is weer een PBtje ;)

Dan ben ik door heeeeel veel meiden getagged voor een fotochallenge.Thanks meiden! Ik moest ff goed spitten in mijn mappen en deze foto's zijn er uitgekomen.



Lotje...mijn tweede kind ;). Ik ben zo dankbaar dat ze nog steeds bij ons is...Ze heeft een ernstige nierafwijking en epilepsie, dus elke dag is er een!

En dan hier onze luiwammes Gishmo, hier kan ik zo van genieten, heerlijk op de vensterbank in het zonnetje en de warmte van de kachel...wat 'n leventje!


De award kreeg ik van Alina dank je wel hoor!
Bedankt weer voor het langskomen!
Liefs,
Sandra








22 opmerkingen:

Lia zei

schitterende kaart en schatjes van "kinderen"

Peet zei

Je kaart is weer super, San!!!
en je huisdiertjes zijn zo schattig!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldige kaart, mooie kleuren!
En ik hoop ook dat Lotje nog een flinke tijd meegaat, want ik vind het echt een dotje!
Groetjes van Jacqueline

annemarie zei

lief kaartje, heerlijk zo die lichte kleuren weer

en wat heb je een lief hondje!!!!!

groetjes Annemarie

Riet zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Sandra..
heel lief stempeltje.
je foto's zijn ook mooizeg.

liefs Riet.

Thea zei

Hoi sandra, wat een lief kaartje, en hondje.
Je kaartje is lekker roze, daar hou ik ook zo van.

Thea

tineke zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt san en je foto's zijn supers en blijf er nog maar lekker van genieten hoor :D
liefs tineke

Ellen zei

Heerlijk hoor die "kindjes" koester het maar!!
Je kaartje is weer een snoepie , heerlijk die kleurtjes.

Jill zei

aww Sanrda this is gorgeous I love your layout and papers, aww your pets look very cute hugs Jill x

Janneke zei

Super kaartje San, ik ben helemaal verliefd op die 'oudjes' van PB :D

En wat een leuke foto's

Janneke X

Maria zei

Wat een mooie kaart Sandra!
En leuke foto's! Hopelijk mag je nog lang van Lotje genieten!

liefs Maria

diana68 zei

prachtige kaart San...Je foto's zijn heerlijk en die met de verwarming lijkt me ook wel wat ;o)...

diana

Marja Sch zei

Hallo Sandra wat een geweldige kaart en leuke foto's. Ik heb een Award voor je op mijn blog staan. Gr Marja

Unknown zei

mooie kaart San en de foto's erg liefff :D!

xxxxBetina

Jolanda zei

Mooi kaartje San en leuke foto's!

Aija zei

So great card and that little dog is so so adorable :)
Hugs,
Aija

Splashes of Pink and Mint zei

Wat heb je een superschattig stempeltje gebruikt San! En ook weer zo mooi ingekleurd! Het is weer een prachtig kaartje geworden. Leuke foto's trouwens van je beestjes! Zo'n hondje zou ik nou ook nog wel willen!

Anoniem zei

lovely card!! love your coloring and how you put the papers together!
hugs, erica

Alina zei

een prachtige kaart, Sandra, en super leuke foto's!
groetjes, Alina

Clair Matthews zei

Cute card & even cuter dog!!! xxx

Ila zei

Your card is Fabulous!! and the little dog is so Cute...he reminds me of my son's toy shihtzu...What a Cutie!!...Hugs, Ila

Anoniem zei

Oh when sweet dog.